Monday, October 20, 2008

Ramadhan Di Kuala Lumpur......Sebelum Pulang Kampung...

Pada mulanya aku berasa teramat gelisah kerana ketiadaan tiket bas untuk balik kampung halaman untuk berhari raya. akan tetapi nasib aku amat baik sekali bahawa aku baru teringat akan seorang kawan kepada kawan sekerja aku semasa di kuala lumpur dahulu. kawan dia bekerja di kaunter tiket bas di hentian putra di kaunter bas ekspress mutiara. aku amat gembira sekali.
antara kawan kawan yang pulang bersama aku adalah malik dan pawi...
sebelum pulang ke kampung halaman pada 27 sept lalu, kitaorang bergembira di kuala lumpur bersama kawan kawan 1 studio di polipd iaitu butal,pawi,nuar dan malik..
ini adalah antara gelagat kegembiraan kami sebelum berhari raya dekat kampung masing masing..




sedapnyer berbuka dengan abc dan nasi ayam.

first time makan makanan arab. best jugak ey....

Kat LowYat Plaza kami pergi untuk membaiki komputer malik yang baru dibeli xsampai sebulan......jangan tension ok...duit loan akan dapat nanti..



Keletihan apabila sudah shooping dan perut lapar sangat ( puasa )......zzzzzzzzzzzz..
Bye KL.......Selamat Hari Raya Aidilfitri to Student Diploma in Architecture Semester 5 Section 2 and Architecture Lecturer PoliPD n specially for My Family at Pasir Mas,Kelantan

2 comments:

Anonymous said...

selamat hari raya bro..

wahida said...

K...O...M...E..n